Tuesday, August 13, 2013

SUSU STOLLE bagus untuk atlet/ ahli sukan/ aktif bersukan


Ye, Susu Stolle bagus untuk sesiapa yang aktif bersukan/ atlet kerana ia terbukti dapat mengurangkan kesakitan/ keradangan akibat senaman yang berterusan. Ia juga dapat meningkatkan prestasi kardiovaskular, oleh itu stamina juga akan meningkat.

Sebagai sebahagian daripada penyelidikan meluas saintifik, SMBI menjalankan kajian klinikal double-blind terhadap 18 pelari marathon. Pelari diberikan Susu Stolle selama 6 bulan dan prestasi mereka dipantau sepanjang kajian tersebut.



Hasil kajian menunjukkan bahawa tempoh masa pemulihan (hari antara latihan atau perlumbaan) meningkat dengan ketara bagi atlet yang mengamalkan Susu Stolle berbanding dengan kumpulan kawalan. Di samping itu, peratusan lemak dalam badan dalam tempoh 6 bulan itu juga diukur, dan hasilnya mendapati bahawa peratusan lemak bagi atlet yang mengambil Susu Stolle menurun dengan ketara.

Oleh itu, amalkanlah Susu Skim Stolle bagi meningkatkan prestasi sukan sama ada bagi atlet atau sesiapa sahaja yang akif bersukan. Ia juga bagus bagi sesiapa yang ingin berdiet atau menurunkan berat badan!




Cubalah Susu Skim Stolle hari ini bagi kebaikan sistem imun dan ketahanan anda!
Hubungi kami di 03-61426618/ 010-2866398


No comments:

Post a Comment