Wednesday, July 31, 2013

Testimonial 6

Saya mengalami masalah tulang belikat sejak 5 tahun yang lalu. Hal ini terjadi mungkin di sebabkan faktor kerja dan juga pekerjaan separuh masa saya sebagai seorang penari.  Ianya telah memberi impak kepada rutin harian saya. Saya berasa tidak selesa dan sakit ketika saya melakukan apa jua aktviti. Kesakitan yang paling ketara saya rasai adalah ketika saya bangun dari tidur dan juga semasa menari. Disebabkan hal ini, saya berasa tertekan kerana ia sedikit sebanyak menghalang saya daripada melakukan apa jua aktiviti. Pada 3 bulan yang lepas, rakan sekerja saya iaitu telah memperkenalkan produk daripada syarikat Lanfar (M) Sdn Bhd iaitu Susu Tepung Skim Stolle kepada saya. Saya mengambil sebanyak 3 paket sehari dan kesakitan yang saya alami berkurangan dan beransur pulih. 




Cubalah Susu Skim Stolle hari ini bagi kebaikan sistem imun anda!
Hubungi kami di 03-61426618/ 010-2866398

No comments:

Post a Comment