Wednesday, July 31, 2013

Testimonial 4

Saya menghidap penyakit tekanan darah tinggi selama 24 tahun dan gout selama 15 tahun. saya juga sering berasa kurang bertenaga. Saya mengamalkan Susu Tepung Skim Stolle sebanyak 3 paket selama 3 hari berturut-turut. Saya juga dicadangkan untuk mencuba satu lagi produk iaitu CurVits sebanyak 2 paket sehari untuk tempoh masa yang sama. Tindak balas yang saya hadapi ialah cirit-cirit serta ibu jari kaki sakit dan bengkak disebabkan oleh gout. Alhamdulillah setelah seminggu mencuba produk ini,kesihatan saya beransur pulih dan bengkak di ibu jari kaki semakin surut. Terdapat juga pengelupasan kulit di bahagian ibu jari kaki. Tekanan darah saya juga turun kepada 130/90 mmHg dan stamina saya mula bertambah baik. 



Cubalah Susu Skim Stolle hari ini bagi kebaikan sistem imun anda!
Hubungi kami di 03-61426618/ 010-2866398

No comments:

Post a Comment