Wednesday, July 31, 2013

Testimonial 5

Saya menghidap penyakit asma yang tidak serius semenjak kecil lagi. Pada hujung tahun 2010, doktor telah mengesahkan saya menghidap penyakit tekanan darah tinggi dan saya perlu mengambil ubat secara berjadual setiap hari. Selain itu, saya juga kerap mengalami kebas di bahagian peha kiri. Pada bulan Oktober 2011, rakan saya telah memperkenalkan produk Stolle kepada saya dan saya telah mengambil 2 paket Susu Tepung Skim Stolle setiap hari. Pada hari ketiga, tindak balas yang saya alami adalah cirit-birit dan penyakit asma saya kembali.  Selepas daripada tindak balas tersebut, kesihatan saya bertambah stabil. Badan saya rasa lebih bertenaga dan penyakit asma saya juga telah berkurangan. Tekanan darah tinggi saya telah kembali ke tahap yang normal selepas 2 bulan pengambilan Susu Tepung Skim Stolle dan berat badan saya telah kembali ke tahap yang ideal. 



Cubalah Susu Skim Stolle hari ini bagi kebaikan sistem imun anda!
Hubungi kami di 03-61426618/ 010-2866398

No comments:

Post a Comment