Wednesday, July 24, 2013

Testimonial 1

“Saya telah mengalami keguguran sebanyak 2 kali disebabkan oleh faktor pemakanan, kurang masa untuk bersenam, tekanan di tempat kerja serta masalah tekanan darah tinggi yang saya hadapi ketika itu. Pada Oktober 2011, saya telah diperkenalkan dengan produk Susu Stolle. Saya mengamalkan 2 paket Susu Skim Stolle setiap hari di samping meneruskan pengambilan ubat seperti yang disarankan oleh doktor. Alhamdulillah, tekanan darah tinggi yang dialami semakin terkawal. Pada Februari 2012, saya telah disahkan mengandung. Sehingga ke hari ini, saya masih meneruskan pengambilan Susu Stolle setiap hari untuk mengekalkan kesihatan diri dan anak yang telah selamat dilahirkan ini. Tambahan pula, ia baik untuk ibu-ibu yang masih menyusukan anak.” 



Cubalah Susu Skim Stolle hari ini bagi kebaikan sistem imun anda!
Hubungi kami di 03-61426618/ 010-2866398

No comments:

Post a Comment