Monday, October 21, 2013

Testimonial Strok Berpunca daripada Tekanan Darah Tinggi


Satu lagi testimonial berkaitan dengan strok. Kali ini merupakan seorang wanita berumur 75 tahun bernama Puan Khatijah binti Mamat. Beliau telah mengalami strok selama 2 tahun disebabkan oleh tekanan darah yang terlampau tinggi. Beliau mengalami strok sebelah kiri badan. Semasa kami (Nutritionist team) menziarahi beliau di Batu Burok, Kuala Terengganu, beliau hanya mampu terlantar dan menangis kerana beliau mengalami sakit kepala yang maha sakit dek kerana tekanan darah yang terlampau tinggi. Oleh kerana beliau tidak dapat bercakap, beliau hanya menangis dan meraung. Keadaan beliau juga sangat lemah dan tidak mampu bergerak. Setelah diperkenalkan dengan Susu Skim Stolle, anak dan menantu yang menjaga beliau bersetuju untuk mencuba sekotak Susu Skim Stolle. 

Selepas sebulan, kami sekali lagi menziarahi Puan Khatijah dan alhamdulillah beliau sangat aktif, tidak lagi demam atau sakit kepala serta bercakap banyak dengan kami. Kami memeriksa tekanan darah beliau dan tekanan darah beliau kembali normal kepada 125/62. Menurut kata menantu beliau, kaki dan tangan beliau telah mula kuat dan boleh digerakkan sedikit demi sedikit serta pernah sekali beliau cuba untuk turun dari katil dengan sendiri! Kami gembira dengan perubahan Puan Khatijah. Malah, anak dan menantu beliau membeli 2 kotak Susu Skim sekaligus untuk diberikan kepada Puan Khatijah. Kami menasihatkan beliau untuk terus minum dan kami akan memantau perubahan kesihatan Puan Khatijah setiap minggu.

Kami akan cuba untuk update perkembangan Puan Khatijah di dalam blog ini. Terima kasih kerana membaca testimonial ini. Sekiranya anda berminat untuk mencuba produk ini untuk sebarang masalah kesihatan yang berkaitan, hubungi kami di 03-61426618 sekarang. Agen di seluruh Malaysia diperlukan.


Susu Stolle pilihan terbaik untuk kesihatan sekeluarga!

No comments:

Post a Comment