Sunday, October 13, 2013

Testimonial Kencing Manis & Kecantikan

Ibu saya mengalami gangren pada hujung jari tangan dan kaki akibat komplikasi diabetis. Akibat kandungan gula yang terlalu tinggi dalam darah, ibu saya telah koma dan terlantar di hospital selama beberapa hari. Doktor mencadangkan untuk memotong jari tangan dan kaki yang telah mengalami gangren yang sangat teruk namun kami bertekad untuk mencari jalan penyelesaian yang lain. Selepas menghubungi Pakar Pemakanan dari Lanfar (M) Sdn Bhd, saya bersetuju untuk membelikan ibu saya Susu Stolle Essential. Selepas 3 hari mencuba Susu Stolle Essential, ibu saya boleh bangun dan bergerak seperti sedia kala. Melihatkan perubahan ibu saya, saya juga telah mula mengamalkan Susu Tepung Skim Stolle dan selepas sebulan, kawan-kawan sekerja mula memuji kulit muka saya yang kelihatan lebih licin dan halus seperti sebelumnya. Saya juga berasa lebih bertenaga dalam melakukan kerja-kerja di pejabat dan di rumah serta masalah rambut gugur kini tiada lagi! Saya juga turut memberikan Susu Tepung Skim Stolle kepada anak-anak saya dan mendapati bahawa mereka kini tidak mudah jatuh sakit (demam/ batuk/ selesema). Dua daripada anak saya juga pernah dijangkiti penyakit cacar air dan selepas diberikan Susu Tepung Skim Stolle, ianya kering dan pulih hanya dalam masa satu hari! Saya amat mempercayai Susu Stolle - Ruzidah (34 Tahun) Kajang.


No comments:

Post a Comment